Akredytowany superwizor Izby Coachingu.
Założycielka i wieloletni dyrektor Centrum Coachingu i Mentoringu przy Akademii Leona Koźmińskiego. Adiunkt w Katedrze Nauk Społecznych. Kierownik studiów podyplomowych: Coaching profesjonalny oraz Mentoring.
Wykładowca na studiach Executive MBA Akademii Leona Koźmińskiego i Polskiej Akademii Nauk oraz innych kierunkach studiów podyplomowych m.in. Akademia Kompetencji Menedżera oraz Psychologia Biznesu.
Autorka książek: Antropologia ekonomiczna i Nowy Profesjonalizm oraz redaktor naukowy i współautor 8 książek z serii „Coaching jako…” a także licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych. Założycielka i redaktor punktowanego, naukowego czasopisma Coaching Review.
Praktyk biznesu – od 21 lat specjalizuje się we wspieraniu rozwoju osobistego kapitału przywódczego i inteligencji emocjonalnej w praktyce zarządzania ludźmi. Prowadzi warsztaty, treningi i coachingi a także indywidualne programy rozwojowe i team coachingi dla członków zarządu, managerów i profesjonalistów. Jest akredytowanym coachem i superwizorem Izby Coachingu. Wykształciła ponad 450 profesjonalnych coachów. Prowadzi też coaching relacji oraz kursy doskonalące dla coachów i mentorów oraz superwizję. Od 9 lat prowadzi z mężem firmę doradztwa strategicznego w branży IT i kapitału ludzkiego: „LDC Consulting”
Prywatnie: Mama czwórki dzieci, pasjonatka gór – a szczególnie Tatr i tańca
Specjalizacja:
1) Rozwój Inteligencji emocjonalnej oraz osobistego potencjału przywódczego liderów
2) Coaching oraz indywidualne programy rozwojowe dla najwyższej kadry menedżerskiej i członków zarządu
3) Konsulting w zakresie zmiany kultury organizacyjnej w procesie łączenia, zmian właścicielskich lub restrukturyzacji organizacji
4) Superwizja i doradztwo w zakresie przygotowania i wdrażania programów mentoringowych w firmach oraz wsparcie rozwoju profesjonalnego coachów i mentorów
5) Warsztaty w zakresie podnoszenia jakości życia – psychologii pozytywnej w praktyce, konstruktywnej komunikacji, odporności psychicznej oraz przeciwdziałania stresowi i wypaleniu zawodowemu
WYBITNI NAUKOWCY I PRAKTYCY
Kierownik studiów "EMBA w ochronie zdrowia" (kierownik organizacyjny i naukowy, autor programu), kierownik naukowy modułu prawnego.
Doktor nauk prawnych, posiada ponad 15-letnie doświadczenie w sektorze ochrony zdrowia. Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytetu Warszawskiego, oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Ukończył także studia menedżerskie Master of Business Administration Politechniki Lubelskiej i University of Illinois.
Pracownik Instytutu Infrastruktury, Transportu i Mobilności Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownik naukowy modułu menedżerskiego. W latach 2013-2016 kanclerz SGH, w latach 2006-2008 kanclerz Akademii Medycznej w Warszawie i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Absolwent SGH i wieloletni pracownik Katedry Zarządzania Projektami Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 1995–1996 stypendystka Fundacji Fulbrighta w Carlson School of Management, University of Minnesota, oraz Fundacji na rzecz Nauki Polskiej dla wybitnych młodych naukowców (1997).
Profesor w dziedzinie nauk ekonomicznych. Pracuje w obszarze rachunkowości, naukowo i dydaktycznie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W obszarze jej naukowych zainteresowań leżą w szczególności: problematyka wartości ekonomicznej i ryzyka w rachunkowości, systemy pomiaru dokonań przedsiębiorstwa w nurcie zrównoważonego rozwoju, paradygmaty i teorie w nauce rachunkowości, aspekty behawioralne i etyka w rachunkowości, modele biznesowe, kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny.
Profesor Politechniki Warszawskiej i Instytutu Matki i Dziecka, dr. hab. n. ekon. (habilitował się na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego), dr. n. med., skończył I Wydział Lekarski Akademii Medycznej w Warszawie, jest absolwentem jednego z najlepszych programów MBA, Studium Ekonomiki Zdrowia UW, Akademii Psychologii Przywództwa. Odbył staże i szkolenia zagraniczne m.in. w York University, University of Liverpool w Wielkiej Brytanii, McMaster University w Kanadzie.
Adiunkt w Zakładzie Prawa Medycznego Uniwersytetu Medycznego, inicjatorka specjalizacji prawo medyczne na kierunku Zdrowie Publiczne UM w Łodzi, kierownik studiów podyplomowych „Prawo medyczne w ochronie zdrowia” w Centrum Kształcenia Podyplomowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wykładowca w obszarze prawa medycznego na studiach SGH – WUM MBA w Warszawie, szkoleniowiec w ramach kursów specjalizacyjnych z zakresu medycyny pracy w Instytucie Medycyny Pracy im. J. Nofera w Łodzi.
Doktor nauk prawnych, radca prawny.
Ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz filologię germańską na Wydziale Humanistycznym tegoż Uniwersytetu.
Doktor nauk humanistycznych, psycholog, adiunkt na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Posiada 17 lat doświadczenia zawodowego jako wykładowca, trener i badacz. Prowadzi warsztaty, szkolenia, wykłady oraz indywidualne konsultacje psychologiczne.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Organizacja i Zarządzanie. Stypendystka rządu kanadyjskiego w programie Master of Business Administration dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Stażystka L'Institut d'Etudes Politiques (IEP) de Paris w obszarze strategii komunikacji instytucji z otoczeniem. Odbyła staże naukowe w Londynie (Tack Training International) w zakresie marketingu i negocjacji handlowych oraz warsztaty w zakresie budowania wartości firmowych i wdrażania zmian organizacyjnych w Paryżu (Stratelium).
Radca prawny, partner w kancelarii Kieszkowska, Rutkowska, Kolasiński. Absolwentka wydziałów prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu w Oksfordzie.
Z publiczną ochroną zdrowia związana jest od początku swojej kariery zawodowej. W 2009 r. dołączyła do zespołu Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji. Poprzednio doświadczenie zdobywała w Narodowym Funduszu Zdrowia, Ministerstwie Zdrowia oraz u publicznego świadczeniodawcy. Obecnie kieruje Wydziałem Taryfikacji, którego zespół i kompetencje budowała od początku jego funkcjonowania.
Doktor nauk prawnych, radca prawny, absolwent wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Wspólnik zarządzający Kancelarii Prawnej Filipek & Kamiński sp.j., Prezes Związku Pracodawców Ziemi Lubelskiej, Członek Rady Pracodawców Rzeczpospolitej oraz Wiceprezes Stowarzyszenia Prawnicy dla Polski, Wiceprzewodniczący Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Lubelskiego. Specjalista z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa samorządu terytorialnego, prawa karno – gospodarczego, procesu inwestycyjnego.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Warszawie, SGH w Warszawie. Studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie Organizacjami Ochrony Zdrowia.
Doktor nauk medycznych, posiada ponad 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami IT w obszarze ochrony zdrowia - certyfikat Prince 2. Absolwent wydziału lekarskiego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, Ukończył także studia menedżerskie University of Nottingham w zakresie Zdrowia Publicznego.
Prof. Andrzej Blikle jest profesorem zwyczajnym w Instytucie Podstaw Informatyki Polskiej Akademii Nauk, członkiem Europejskiej Akademii Nauk (Academia Europaea), członkiem honorowym i byłym prezesem Polskiego Towarzystwa Informatycznego, i członkiem ponad 20 różnych innych organizacji.
Absolwent Marketingu i Zarządzania na Wydziale Ekonomicznym Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie. Od ponad 20 lat specjalizuje się w obszarze systemów informacyjnych w ochronie zdrowia i telemedycyny. Uczestniczył w rolach analityka, kierownika projektu, eksperta w największych projektach związanych z przetwarzaniem danych medycznych o zasięgu lokalnym i krajowym w tym min.: "Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych" (P1), Krajowy Rejestr Nowotworów, Świętokrzyski System Informacji Medycznej, System Monitorowania Kształcenia Personelu Medycznego.
Doświadczony konsultant, trener biznesu i coach. Praktyk zarządzania i pracy z klientem, wieloletni członek zarządów i dyrektor sprzedaży, socjolog.
Prowadzi zajęcia z zakresu negocjacji w programach Executive Doctor of Bussiness Administration i Executive Master of Bussiness Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Pracuje także ze studentami wszystkich poziomów studiów w warszawskim Collegium Civitas.
Lekarz onkolog, kierownik naukowy modułu finansowego i medycznego.
Prezes Polskiej Koalicji Medycyny Personalizowanej Stowarzyszenie. Konsultant Wojewódzki w dziedzinie onkologii klinicznej dla obszaru województwa mazowieckiego. Zastępca Dyrektora Centrum Onkologii ds. Lecznictwa Otwartego i Rozliczeń Świadczeń Zdrowotnych.
Zastępca kierownika studiów ds. naukowych „EMBA w ochronie zdrowia” (koordynator organizacyjny i naukowy, współautor programu).
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Wydziale Zarządzania i Podstaw Techniki, Politechniki Lubelskiej. Ukończył również podyplomowe studia na kierunku Zdrowie Publiczne – Zarządzanie i ekonomika w ochronie zdrowia oraz Analiza danych na Wydziale Matematyki UMCS w Lublinie.
Katedra Ekonomii Stosowanej, Kolegium Zarządzania i Finansów, SGH.
Profesor zwyczajny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, były członek Rady Narodowego Funduszu Zdrowia przez dwie kadencje. Była przewodnicząca zespołu ds. reformy systemu ochrony zdrowia przy rzeczniku Praw Obywatelskich.
Absolwent Wydziału Lekarskiego UM w Lublinie (2003), gdzie uzyskał również doktorat (2008) i habilitację (2014), a także Wydziału Prawa KUL (doktorat – 2016) i Wydziału Filozofii KUL (mgr – 2007). Specjalista w zakresie zdrowia publicznego (2010 r.) oraz absolwent studiów podyplomowych Zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej na UJ.
Eleonora Kuczmera-Ludwiczyńska
Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Szkoły Głównej Planowania i Statystyki (obecnie: SGH). Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących kierowania ludźmi, zarządzania czasem i zarządzania zasobami ludzkimi oraz systemach informacyjno-decyzyjnych jak również w teorii i praktyce sukcesu.
Konsultant Executive Search, Leadership&Personal Development, Management Consulting na obszarze EMEA. Wykładowca najlepszych studiów Executive MBA w Polsce (CEMBA, MBA-SGH, SGH-WUM, UM Lublin). Ponad 30 lat doświadczeń zawodowych, z czego 23 w biznesie, a blisko 10 na pozycji Dyrektora Zarządzającego. Prowadzi procesy coachingowe/mentoringowe dla kadry zarządzającej i zespołów.
Magister Ekonomiki i Organizacji Przemysłu, rok uzyskania 1989.
2016 - nadal Dyrektor Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, członek zespołu do spraw merytorycznego nadzoru nad funkcjonowaniem Instrumentu Oceny Wniosków Inwestycyjnych w Sektorze Zdrowia powołany przez Ministra Zdrowia.
Ostatnie cztery lata zdobywała doświadczenie z zakresu wyzwań związanych z ustalaniem cen i refundacją wyrobów medycznych. Od 2016 roku reprezentuje Straub Medical jako Global Market Access Lead, będąc głównym konsultantem zewnętrznym dla tej szwajcarskiej firmy rodzinnej. Wcześniej była zatrudniona na stanowisku Senior HEOR Director w GE Healthcare.
Socjolog, pracownik naukowo-dydaktyczny w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Konsultant firm szkoleniowo-doradczych w zakresie diagnozy postaw pracowników, systemów motywacji oraz regulacji konfliktów. Współautor programu negocjacji realizowanego od 1990 roku na Studiach Podyplomowych SGH.
Profesor nauk ekonomicznych z zakresu nauk o zarządzaniu, emerytowany profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk.
Profesor Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, jest absolwentem Akademii Medycznej w Lublinie, gdzie ukończył studia na kierunku lekarskim. Jest absolwentem studiów MBA na Politechnice Lubelskiej i University of Illinois, Urbana Champaign USA.
Kierownik Katedry i Kliniki Chorób Zakaźnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. Wieloletni członek zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Hepatologicznego (PTH), wiceprezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych (PTEiLChZ).
Kierownik licznych projektów badawczych krajowych i międzynarodowych. Badacz główny w ponad 15 badaniach klinicznych z zakresu chorób infekcyjnych i hepatologii. Przewodniczący Polskiej Grupy Ekspertów NAFLD/NASH, Członek Polskiej Grupy Ekspertów HBV, Członek Polskiej Grupy Ekspertów HCV, Członek Grupy Ekspertów ds. Zwalczania Zakażeń Związanych z Opieką zdrowotną.
Radca prawny, legislator
1994 – 2006 – pracował w administracji rządowej, jako radca prawny, m. in. w Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Zdrowia oraz Narodowym Funduszu Zdrowia (Dyrektor Biura Rady oraz Dyrektor Biura Prawnego)
Jestem ekspertem i menedżerem w obszarze ochrony zdrowia oraz szkolnictwa wyższego.
Moje ponad 30-letnie doświadczenie zawodowe obejmuje zarówno zarządzanie firmą produkcyjną w obszarze przetwórstwa rolnego, kierowanie oddziałami banków działających regionalnie w obszarze obsługi i finansowania przedsiębiorstw, doradztwa w zarządzaniu oraz współzarządzanie szpitalami prywatnymi i publicznymi a także medyczną uczelnią publiczną.
Jestem trenerem wystąpień publicznych, logopedą medialnym, autorką bestsellera „Szkoła Mówców” i członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Lekarz medycyny weterynaryjnej, absolwent Akademii Rolniczej w Lublinie; MBA – Master of Business Administration – absolwent Lubelskiej Szkoły Biznesu i University of Central Lancashire, UK. Stypendium naukowe w College of Veterinary Medicine Cornell University, USA.
Członek zarządu Perfectus Group sp. z o.o.
Certyfikowany trener biznesu od ponad 10 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management i Six Sigma. Przeprowadził ponad 1300 godzin szkoleń i projektów doskonalących dla klientów z branży usługowej, produkcyjnej, szpitali i urzędów.
Członek Zarządu, Dyrektor ds. Zarządzania Projektami, konsultant i trener
Perfectus Group sp. z o.o.
Partner Zarządzający TWI Institute Poland.
Certyfikowany trener biznesu od 8 lat związany z doskonaleniem procesów wg Lean Management. Przeprowadził ponad 1000 godzin szkoleń i projektów doskonalących dla klientów z branży produkcyjnej, usługowej, IT, szpitali i urzędów.
Doktorantka Uniwersytetu Warszawskiego Wydział Zarządzania, Katedra Psychologii i Organizacji Przedsiębiorstw, Specjalizacja Zarządzanie Kapitałem Ludzkim.
Współpracująca z kadrą dydaktyczną uczelni od 2008 roku.
Ekspert w sektorze ochrony zdrowia, prawnik, ekonomista, z 15 letnim doświadczeniem w administracji publicznej oraz przemyśle farmaceutycznym.
Główne obszary ekspertyzy: budowanie strategii w dostępie leków do rynku, negocjacje cenowe, ekonomika zdrowia, public affairs.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie oraz Kolegium Gospodarki Światowej SGH w Warszawie. Uczestnik wielu szkoleń w dziedzinie EBM, HTA i sztuki negocjacji.
Psycholog biznesu, socjolog i antropolog organizacji, konsultant, trener, mentor, akredytowany coach i superwizor, dyrektor Instytutu Jakości Życia (QLI – Quality of Life Institute).
Absolwentka Ekonomii w Szkole Głównej Handlowej, Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zdrowia Publicznego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej i instytucjach ochrony zdrowia w zakresie refundacji leków, polityki cenowej oraz oceny technologii medycznych (HTA).
Trener, coach, instruktor, konsultant.
Doświadczenie zawodowe zdobywał skutecznie realizując zadania menadżerskie w dwóch koncernach: Philips (5lat) i Sony (5 lat) oraz prowadząc własną działalność (od 1999 roku) jako trener umiejętności osobistych i społecznych.
Krzysztof Łanda jest Prezesem firmy MedInvest Scanner sp. z o.o. zajmującej się doradztwem w zakresie wyceny i refundacji, due diligence w zakresie oceny portfolio firm z zakresu Life Science i oceną innowacyjności. Wcześniej był konsultantem w DBSE oraz członkiem międzynarodowego Zespołu Prawa Farmaceutycznego i Ochrony Zdrowia Dentons. W latach 2015-2017, Krzysztof, jako wiceminister zdrowia był odpowiedzialny za politykę lekową, refundację oraz ustalanie urzędowych cen zbytu leków i wyrobów medycznych, mapowanie potrzeb zdrowotnych, inwestycje w opiece zdrowotnej, wycenę świadczeń zdrowotnych oraz koszyk świadczeń gwarantowanych.
TRWA REKRUTACJA. APLIKUJ TERAZ!